ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΝΩΣΕΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
http://omegokmak.blogspot.gr , e-mail:
omegokmak@gmail.com
Δελτίο Τύπου
Κανένα κλείσιμο τμήματος σε σχολείο
Η σχολική χρονιά ξεκίνησε κάθε
άλλο παρά «κανονικά». Μαθητές αναγκάζονται να αλλάξουν ειδικότητα ή κατεύθυνση που
έχουν επιλέξει, στα ΕΠΑΛ και Γενικά Λύκεια αντίστοιχα γιατί δεν συμπληρώνεται
σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας ο απαιτούμενος αριθμός μαθητών ανά τμήμα.
Εναλλακτικά μπορούν συνεχίσουν την φοίτηση τους στην ειδικότητα που θέλουν σε
άλλο σχολείο, φυσικά με χάσιμο πολύτιμου χρόνου στην μετακίνηση. Τέλος υπάρχει και
η χειρότερη επιλογή, οι μαθητές να σταματήσουν το σχολείο.
Η "ευαισθησία" της
κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ για τη μόρφωση των παιδιών, για τη δήθεν αναβάθμιση
της επαγγελματικής εκπαίδευσης και της πολυδιαφημιζόμενης "νέας αρχής των
ΕΠΑΛ" έφτασε στο σημείο να κλείνει για άλλη μια φορά τμήματα στα ΕΠΑΛ.
Στο ΕΠΑΛ του Σταυρού, 11
μαθητές, στην προοπτική της μετακίνησης 50 χλμ καθημερινά για να
παρακολουθήσουν τα μαθήματα της ειδικότητας που επιθυμούν, άλλαξαν ειδικότητα. Αντίστοιχα
16 μαθητές από το ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων Θεσ/κης κ.α. Κανένας γονιός ή μαθητής να μην υποκύψει σε
πιέσεις από καλοθελητές για αλλαγή ειδικότητας. Δικαίωμα του κάθε μαθητή είναι να ολοκληρώνει την ειδικότητα που
επιθυμεί και όχι αυτή που αναγκάζεται.
Η κυβέρνηση, ακολουθώντας τις οδηγίες του ΟΟΣΑ
και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, φτιάχνει ένα
σχολείο που βρίσκεται μακριά από τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών, βλέποντας
μονάχα αριθμούς, όχι τον άνθρωπο και τις ιδιαιτερότητες των συνθηκών.
Απαιτούμε εδώ και τώρα:
§ Τα τμήματα, οι τομείς, οι κατευθύνσεις
των ΓΕΛ και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ να διαμορφωθούν με βάση τις μορφωτικές
ανάγκες των μαθητών κι όχι με βάση τις αναδιαρθρώσεις και την περικοπή δαπανών.
§ Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή
τμήματα τομέων και ειδικοτήτων με πλήρη στελέχωση.
§ Μέγιστο όριο 20 μαθητές στα
τμήματα - 15 στις ομάδες προσανατολισμού - 10 στα εργαστήρια.
«Η Μόρφωση δεν είναι ζήτημα γνώσης. Είναι ζήτημα ζωής!»
Δ. ΓΛΗΝΟΣ
Σεπτέμβριος 2018
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου